تسلیت به مناسبت عاشوراوتاسوعای حسینی

تسلیت به مناسبت عاشوراوتاسوعای حسینی

تسلیت به مناسبت عاشوراوتاسوعا

  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

    بار دیگر بانگ قافله شهادت، پیروزی، بیدارگری و دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی  به قافله‌ سالاری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) نوا سر می دهد و اینک باید شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم کاروان ایثار، جانبازی و خون به علمداری سیدنا، ابوالفضل‌العباس(ع) در دشت نینوا و گریه و زاری زهرا(سلام الله علیها) باشیم.

    عاشورا، تجسم اعلای وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلّی گاه ایمان و تجلّی کعبه در میقات خون است. حماسه عاشورا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از حقیقت و راستی، بهانه ای نیابد.

    درس عاشورا، درس دل دادگی، ایمان، صداقت، پایداری، شجاعت و انسان سازی است، به راستی که عاشورا، فریادهای انبیاء را دوباره در گوشهای سنگین طنین انداز ساخت و برای همه طول تاریخ احیاگر امر به معروف و نهی از منکر شد.

    اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان، حضرت امام حسین ابن علی(ع) و یاران باوفایش به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران، از خداوند متعال برای همگان قبولی عزاداری، دعا و نیایش ها را مسئلت می نمایم.
     

     

  •  




:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: تسلیت بمناسبت ایام عاشوراوتاسوعای حسینی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رضالو
تاریخ : شنبه 15 مرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: